Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 480 4T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2021 |
Dane techniczne silnika:
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 100 MM |
SKOK | 60,8 MM |
POJEMNOŚĆ | 477,5 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,86:1 |
SYSTEM ZAWOROWY | DOHC / 4 ZAWORY, SSĄCE Z TYTANU, WYDECHOWE ZE STALI |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | ACG KOKUSAN |
ŚWIECA | NGK LKAR 8A-9 |
SMAROWANIE SILNIKA | 2 POMPY OLEJOWE |
SYSTEM ZASILANIA PALIWEM | PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK PALIWA SYNERJECT |
PRZEPUSTNICA | 42MM SYNERJECT |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 31/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
Dane techniczne podwozia:
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI |
1490 MM |
DŁUGOŚĆ |
2180 MM |
SZEROKOŚĆ |
815 MM |
WYSOKOŚĆ |
1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
940 MM |
PRZEŚWIT |
320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK |
413 MM |
WAGA NA SUCHO |
108,5 KG PRZÓD: 53,2 KG; TYŁ: 55,3 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
9,0 L |
REZERWA |
2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO |
290 MM |
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA |
21X1,6 |
TYLNA FELGA |
18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA |
90/90-21 |
TYLNA OPONA |
140/80-18 |
Cechy modelu
RR480 najlepiej ukazuje swoje możliwości na dużych otwartych przestrzeniach. Charakterystyka tego motocykla jest bardzo zbliżona do RR430 ale posiada on większą moc i moment obrotowy. Pojazd ten zalecany jest osobom bardziej doświadczonym oraz wysportowanym fizycznie.
Lista nowości:
Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.
Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP
Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.