Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 480 4T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2020 |
Dane Silnika
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
100 MM |
SKOK |
60,8 MM |
POJEMNOŚĆ |
477,5 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11,86:1 |
ZAWORY |
DOHC / 4 ZAWORY: SSĄCE TYTANOWE, WYDECHOWE STALOWE |
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
ACG |
KOKUSAN |
ŚWIECA |
NGK LKAR 8A-9 |
SMAROWANIE SILNIKA |
DWIE POMPY OLEJU |
ZASILANIE PALIWEM |
SYNERJECT PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK |
PRZEPUSTNICA |
42MM SYNERJECT |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.31/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L |
SPALANIE |
4,22 L/100KM |
EMISJA SPALIN |
102 G/KM |
Dane podwozia
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI |
1490 MM |
DŁUGOŚĆ |
2180 MM |
SZEROKOŚĆ |
815 MM |
WYSOKOŚĆ |
1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
940 MM |
PRZEŚWIT |
320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK |
413 MM |
WAGA NA SUCHO |
108,5 KG PRZÓD:53,2 KG; TYŁ: 55,3 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
9,0 L |
REZERWA |
2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO |
290 MM |
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA |
21X1,6 |
TYLNA FELGA |
18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA |
90/90-21 |
TYLNA OPONA |
140/80-18 |
Amortyzator ZF ø 46 mm z nowymi nastawami: ta udoskonalona konfiguracja pozwala motocyklistom maksymalnie wykorzystać nowe podwozie.Amortyzatory przednie Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm: te nowe KYB mają konstrukcję zamkniętego wkładu i są znane na całym świecie z tego, że są na najwyższym poziomie. Ścisła współpraca między Beta a Kayabą pozwoliła stworzyć specjalnie zaprojektowany produkt, który ma nową konstrukcję amortyzatora i unikalną specyfikację dla modeli Beta Racing. Ponadto obecność anodowanych elementów wewnętrznych minimalizuje tarcie ślizgowe, podczas gdy regulatory kompresji i zwalniania umożliwiają łatwe uzyskanie optymalnych ustawień przez cały czas. Dlatego widelce Kayaba zapewniają doskonałą pracę w każdych warunkach użytkowania, będąc wyjątkowo niezawodnym, łatwym w dostrajaniu, a ponadto znacznie zmniejszającym wagę (o 0,5 kg lżejszym niż w MY 2019) produktem.Inżynierowie bety skoncentrowali się zatem na opracowaniu wysokiej klasy zestawu i uwzględnieniu wszystkich tych szczegółów – zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych – które zmniejszają masę i zapewniają jeszcze wyższą wydajność w każdych warunkach wyścigowych.
W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.Prezentujemy gotową do wyścigu wersję RACING bazującą na modelu RR. Zgodnie z oczekiwaniami klientów jest ona wyposażona we wszystkie urządzenia potrzebne do tego, aby był to prawdziwie gotowy do wyścigów pojazd, przygotowany na każdą sytuację, z którą spotka się podczas zawodów.
Premiks
Drugą dość istotną zmianą jest zminimalizowanie wagi modeli RR w wersji Racing. Inżynierowie Beta po raz kolejny postanowili zrezygnować z automatycznego dozownika oleju, aby jak najbardziej zmniejszyć wagę. 2-suwowe maszyny RR Racing My 2020 pracują na wcześniej przygotowanej mieszance oleju z paliwem, dzięki czemu motocykle są lżejsze i jeszcze bardziej niezawodne nawet w najcięższych warunkach.
Ponadto w modelach 2020 znajdziecie: