Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 250 2T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2021 |
Dane Silnika
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
66,4 MM |
SKOK |
72 MM |
POJEMNOŚĆ |
249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
13,2:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY |
BPV |
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON |
AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA |
NGK BR8ES |
SMAROWANIE SILNIKA |
AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU |
GAŹNIK |
KEIHIN PXK 36 |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
SPALANIE |
2,493 L/100KM |
EMISJA CO2 |
59 G/KM |
Dane podwozia
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1482 MM |
DŁUGOŚĆ | 2172 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 407 MM |
WAGA NA SUCHO | 103,5 KG PRZÓD: 50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
REZERWA | 2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
Model RR250 jest idealny dla tych którzy szukają łagodniejszego 2-suwowego motocykla z lekko mniejszą ilością mocy i przyspieszenia niż największy dwusów w zamian za znakomitą łatwość w prowadzeniu.Cechy modelu
Lista nowości:
Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.
Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP
Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.