Enduro RR 2T 250 MY 2021

Nowy produkt

Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.

Więcej szczegółów

40 400,00 zł brutto

Opis

Pojemność silnika 250 2T
Typ Enduro
Rok produkcji 2021

Więcej informacji

Dane Silnika

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,2:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR8ES

SMAROWANIE SILNIKA

AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PXK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

 2,493 L/100KM

EMISJA CO2

59 G/KM

Dane podwozia

RAMA STAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI 1482 MM
DŁUGOŚĆ 2172 MM
SZEROKOŚĆ 815 MM
WYSOKOŚĆ 1270 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 MM
PRZEŚWIT 320 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK 407 MM
WAGA NA SUCHO 103,5 KG PRZÓD: 50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 L
REZERWA 2,3 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 1,3L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 135 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 295 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 MM
PRZEDNI HAMULEC TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA 21X1,6
TYLNA FELGA 18X2,15
PRZEDNIA OPONA 90/90-21
TYLNA OPONA 140/80-18

Model RR250 jest idealny dla tych którzy szukają łagodniejszego 2-suwowego motocykla z lekko mniejszą ilością mocy i przyspieszenia niż największy dwusów  w zamian za znakomitą łatwość w prowadzeniu.Cechy modelu

Lista nowości:

  • Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
  • Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
  • Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
  • Nowy korek wlewu paliwa
  • Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
  • Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
  • Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
  • Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
  • Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
  • Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
  • Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.

Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.

Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP

Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.

To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.