Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 300 2T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2021 |
Dane Silnika
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
72 MM |
SKOK |
72 MM |
POJEMNOŚĆ |
293,1 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11,9:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY |
BPV |
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON |
AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA |
NGK BR7ES |
SMAROWANIE SILNIKA |
MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM |
GAŹNIK |
KEIHIN PXK 36 |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
SPALANIE |
2,726 L/100KM |
Dane podwozia
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI |
1482 MM |
DŁUGOŚĆ |
2172 MM |
SZEROKOŚĆ |
815 MM |
WYSOKOŚĆ |
1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
930 MM |
PRZEŚWIT |
320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK |
407 MM |
WAGA NA SUCHO |
103,5 KG PRZÓD:50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
9,5 L |
REZERWA |
2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO |
290 MM |
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA |
21X1,6 |
TYLNA FELGA |
18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA |
90/90-21 |
TYLNA OPONA |
140/80-18 |
RR300 to dwusuw wykonany dla tych którzy cenią sobie duży silnik z zapasem mocy przy każdej prędkości. Odpowiedni dla tych, którzy nie boją się mocy „trzysetki”.
Lista nowości:
Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.
Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombeoraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP
Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.