Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 300 2T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2021 |
Dane Silnika
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
72 MM |
SKOK |
72 MM |
POJEMNOŚĆ |
293,1 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11,45:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY |
BPV |
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON |
AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA |
NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE SILNIKA |
AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU |
GAŹNIK |
KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
SPALANIE |
2,978 L/100KM |
EMISJA CO2 |
71 G/KM |
Dane podwozia
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI |
1467 MM |
DŁUGOŚĆ |
2157 MM |
SZEROKOŚĆ |
802 MM |
WYSOKOŚĆ |
1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
910 MM |
PRZEŚWIT |
320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK |
390 MM |
WAGA NA SUCHO |
99 KG PRZÓD: 48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
8,5 L |
REZERWA |
1,5 L |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU |
0,65 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
270 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO |
270 MM |
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA |
21X1,6 |
TYLNA FELGA |
18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA |
80/100-21 |
TYLNA OPONA |
140/80-18 |
Niesamowitej jakości wykonanie Xtrainera zapewniające najlepsze odczucie silnika oraz najwyższej klasy prowadzenie daje największą wydajność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki takiej jakości każdy jeździec poradzi sobie nawet z najtrudniejszym terenem.
Właśnie dlatego jest to najlepszy motocykl dla każdego kto chciałby wejść w świat Extreme Enduro.
Składniki tego perfekcyjnego przepisu to:
Po miesiącach spędzonych poza terenowymi trasami motocyklowymi nie będzie lepszej okazji do powrotu do jazdy niż premiera nowego Xtrainera MY 2021. Xtrainer jest zapowiedzią nadchodzących nowości MY21 wraz z nową kolorystyką.
Mieszanka różnych usprawnień i nowości uczyniła ten motocykl najbardziej innowacyjnym w segmencie Enduro w ostatnich latach oraz idealnym do prawdziwego enduro w każdych warunkach.