Nowy produkt
Cena ma charakter informacyjny. Nie jest ofertą handlową.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Pojemność silnika | 250 2T |
Typ | Enduro |
Rok produkcji | 2020 |
Dane Silnika
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
66,4 MM |
SKOK |
72 MM |
POJEMNOŚĆ |
249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
13,2:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY |
BPV |
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON |
AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA |
NGK BR8ES |
SMAROWANIE SILNIKA |
MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM |
GAŹNIK |
KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
SPALANIE |
2,493 L/100KM |
EMISJA SPALIN |
59 G/KM |
Dane podwozia
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI |
1482 MM |
DŁUGOŚĆ |
2172 MM |
SZEROKOŚĆ |
815 MM |
WYSOKOŚĆ |
1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
930 MM |
PRZEŚWIT |
320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK |
407 MM |
WAGA NA SUCHO |
103,5 KG PRZÓD:50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
9,5 L |
REZERWA |
2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO |
290 MM |
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC |
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA |
21X1,6 |
TYLNA FELGA |
18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA |
90/90-21 |
TYLNA OPONA |
140/80-18 |
Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.Prezentujemy gotową do wyścigu wersję RACING bazującą na modelu RR. Zgodnie z oczekiwaniami klientów jest ona wyposażona we wszystkie urządzenia potrzebne do tego, aby był to prawdziwie gotowy do wyścigów pojazd, przygotowany na każdą sytuację, z którą spotka się podczas zawodów.
Inżynierowie bety skoncentrowali się zatem na opracowaniu wysokiej klasy zestawu i uwzględnieniu wszystkich tych szczegółów – zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych – które zmniejszają masę i zapewniają jeszcze wyższą wydajność w każdych warunkach wyścigowych.
W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:
Premiks
Drugą dość istotną zmianą jest zminimalizowanie wagi modeli RR w wersji Racing. Inżynierowie Beta po raz kolejny postanowili zrezygnować z automatycznego dozownika oleju, aby jak najbardziej zmniejszyć wagę. 2-suwowe maszyny RR Racing My 2020 pracują na wcześniej przygotowanej mieszance oleju z paliwem, dzięki czemu motocykle są lżejsze i jeszcze bardziej niezawodne nawet w najcięższych warunkach.
Ponadto w modelach 2020 znajdziecie: